Noua gama imbunatatita Tea Tree Oil de la The Body Shop foloseste ulei concentrat de arbore de ceai pentru piele imprevizibila.

Conform unui studiu global realizat de The Body Shop, majoritatea oamenilor considera ca brandurile de beauty au un impact negativ asupra stimei de sine. Majoritatea cred ca acest fapt se datoreaza imaginilor retusate puternic si a promisiunilor irealizabile de infrumusetare. Studiul arata si ca alegerea modelelor pentru promovare este sursa principala vinovata de neincredere in sine.

The Body Shop se angajeaza sa sporeasca increderea in sine si foloseste aceste informatii pentru a-si imbunatati atat produsele, cat si comunicarea. Odata cu lansarea noii game Tea Tree Oil, un best seller acum imbunatatit, The Body Shop incurajeaza oamenii sa fie mandri de tenul lor. Brandul destigmatizeaza cosurile, porii si imperfectiunile prin modelele alese, care au un ten obisnuit.

Noua gama are o formula noua, blanda cu tenul, care combina uleiul de arbore de ceai cu acid salicilic, pentru acele zile cu piele imprevizibila.

Laura Keane, Global Product Development Director The Body Shop: “Nu exista piele perfecta. Pielea noastra este un organ viu uimitor, care are o personalitate proprie. Uneori acea personalitate poate fi un pic iritanta. Gama Tea Tree face pielea mai maleabila si mai intelegatoare. Dar totul este despre a ne simti bine in propria piele, indiferent de situatie. De aceea, in campaniile noastre nu mascam, editam, intindem, subtiem, luminam sau inchidem pielea. In schimb celebram particularitatile si excentricitatile care ne fac umani.

 

Emma, model The Body Shop pentru campania Tea Tree: “Pielea mea are imperfectiuni, textura si pori si da, uneori ma invinge si incerc s-o acopar. Dar, pe masura ce m-am maturizat, am invatat ca increderea nu vine din felul cum arat, ci din felul cum ma simt. Pielea perfecta oricum nu exista, desi n-ai crede cand vezi imaginile promovate in Social Media. De aceea sun mandra ca sunt parte din aceasta campanie care nu altereaza imaginile sa ascunda imperfectiunile. Piele reala. Viata reala.”

 

Preia controlul pielii tale cu ulei de arbore de ceai.

The Body Shop a imbunatatit gama sa numarul 1 cu produse menite sa gestioneze impactul pe care pielea cu probleme o are asupra imaginii personale. Acum are o formula duala de ulei de arbore de ceai si acid salicilic, pentru reducerea vizibila a problemelor de piele. Cele doua ingrediente sunt prezente in toate produsele din gama cu formula imbunatatita, fiind stiut efectul lor puternic antibacterian.

Rezultatul este o piele purificata si cu o reducere vizibila a cosurilor, ca tu sa te simti stapana pe pielea ta, chiar si in zilele imprevizibile.

Noul gel cu actiune rapida. Va prezentam un nou gel cu actiune rapida cu 2% acid salicilic, care va reduce imperfectiunile peste noapte. 80% dintre utilizatori au vazut o schimbare dupa o singura utilizare.

Bestselling Facial Wash cu formula imbunatatita. La fiecare 16 secunde se vinde un Tea Tree Facial Wash undeva in lume. Noua formula a acestui best seller include acid salicilic, pentru a reduce aparitia cosurilor in doar 7 zile.

 

Frumusetea care aduce schimbare.

Ulei concentrat de la arborele de ceai de la Muntele Kenya. Arborele de ceai a fost folosit pentru proprietatile sale antibacteriene de mii de ani. The Body Shop aduce aceasta planta puternica de la poalele muntelui Kenya, unde este culeasa cu grija manual de catre fermieri experti si distilata 12 ore pentru a produce ulei de cea mai buna calitate. Uleiul este produs organic la scara redusa, cultivat pe suprafete mici si cules manual, fara procesari cu masini poluante. Mai important este ca este obtinut prin programul existent de mult – Community Fair Trade. Parteneriatul cu Kutoka Ardhini ajuta peste o mie de mici fermieri cu un venit sigur si corect, dar si o prima sociala care sustine proiecte comunitare.

 

Fa cunostinta cu noua gama imbunatatita Tea Tree, intr-un nou ambalaj.

Gama cuprinde 11 produse, printre care cele de curatare si tratament, cu adaos de acid salicilic, pentru o rutina anti acneica eficienta. Gama are parfumul proaspat si curat de ulei din arbore de ceai, intr-o varietate de texturi senzoriale. Noile produse au peste 90% ingrediente naturale, in ambalaje atragatoare reciclabile sau reutilizabile din sticla, aluminiu si plastic.

Rutina recomandata pentru piele imprevizibila

  1. Incepe cu Tea Tree Skin Clearing Face Wash. Foloseste o cantitate cat o aluna si maseaza circular pe pielea umeda, sa obtii o spuma abundenta. Clateste cu apa.
  2. Tonifica pielea cu Skin Clearing Toner. Scutura sticla sa activezi fluidul, apoi cu o discheta de vata aplica atent pe toata pielea uscata si curata. Nu clati.
  3. Continua cu Tea Tree Daily Solution. Aplica 2-3 picaturi pe degete si maseaza pe toata fata.
  4. Incheie ritualul cu Tea Tree Skin Clearing Hydrator. Pune in palma o cantitate cat o boaba de mazare si maseaza pe toata fata.

Adera si tu la rutina pentru piele imprevizibila si ia-ti toate produsele din magazinele The Body Shop din AFI Cotroceni si ParkLake sau online pe www.thebodyshop.ro.

Despre The Body Shop:

Fondat in 1976 in Brighton, Anglia, de catre Dame Anita Roddick, The Body Shop este un brand global de frumusete, certificat B Corp. The Body Shop cauta sa faca o diferenta pozitiva in lume, oferind produse de ingrijire a pielii, ingrijire corporala, ingrijire a parului si machiaj de inalta calitate, inspirate de natura, produse in mod etic si durabil. Dupa ce a fost pionier in filozofia conform careia afacerile pot fi o forta pozitiva, acest etos este in continuare forta motrice a brandului. The Body Shop opereaza aproximativ 2.500 de locatii de vanzare in peste 80 de tari. The Body Shop face parte din Natura & Co Holding.

Despre IQ VERDE

IQ VERDE, noul distribuitor The Body Shop in Romania, face parte din Cosmos Group si este condus de managerul Lefteris Koklas.