In 2001, compania japoneza MEDICOM TOY a lansat BE@RBRICK, o linie de jucarii de designer de colectie inspirate din forma unui ursulet de plus. Imbinand arta pop, moda si street culture, aceste figurine extrem de stilizate au devenit un fenomen global printre colectionari si pasionati de arta. Fiind un brand in centrul culturii, Levi’s aduce cu mandrie mostenirea sa de neegalat colaborarilor cu designeri si marci moderne. Cea mai recenta lansare de la Levi’s x BE@RBRICK ofera un amestec unic de nostalgie si design modern atat pentru colectionari, cat si pentru pasionatii de denim.

Colectia Levi’s x BE@RBRICK reuneste doua simboluri – sarbatorind patrimoniul bogat al lui Levi printr-o colectie capsula unica. Inspirandu-se din imaginile publicitare din anii 1940, provenite direct din arhivele Levi’s, colectia transforma figurinele BE@RBRICK in reprezentari senzationale ale reclamelor Levi’s de epoca. Rezultatul este un design indraznet, atragator, care imbina istoria cu obiectele de colectie contemporane.

 

Editia limitata cuprinde obiecte de colectie in trei dimensiuni. Versiunea 1000%, la pretul de 1.200 USD, are o inaltime de 70 cm si vine impodobita cu blugii Levi’s mini-selvedge 501 din anii 1940, creati la Levi’s Eureka Innovation Lab din San Francisco. Colectia consta, de asemenea, dintr-un set de 3 piese pentru 185 USD, care include o versiune 400% cu o inaltime de 28 cm, alaturi de 2 versiuni ale figurinei 100% la 7 cm inaltime. Varianta 400% este imbracata in aceleasi imagini de arhiva completate cu o pereche de blugi imprimati, in timp ce varianta 100% vine in doua variante: una imprimata cu denim Levi’s si alta fara. Atat seturile 1000%, cat si 100% si 400% vin in ambalaj editie speciala, care prezinta grafica publicitara de arhivaprezentata pe figurine. Impreuna, designul iconic al BE@RBRICK cu brandul atemporal Levi’s ofera o fuziune plina de bucurie intre arta si moda.

 

Noua colectie Levi’s x BE@RBRICK s-a lansat in intreaga lume pe 21 martie 2025 si este disponibila pe Levi.com. De asemenea, colectia s-a lansat pe 22 martie 2025 in magazinul online MEDICOM TOY si in magazinele administrate direct.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Despre brandul Levi’s

 

Brandul Levi’s simbolizeaza stilul american clasic si cool relaxat. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recunoscute articole de imbracaminte din lume, captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat si inovator neobosit, care este de neegalat in industria de imbracaminte. Gama noastra de denim si accesorii de top sunt disponibile in peste 110 de tari, permitand persoanelor din intreaga lume sasi exprime stilul personal. Pentru mai multe informatii despre brandul Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.

 


Despre Levi Strauss & Co.

 

Levi Strauss & Co. (LS&Co.) este una dintre cele mai mari companii de imbracaminte de brand din lume si un lider global in imbracaminte din denim. Compania proiecteaza si comercializeaza jeansi, imbracaminte casual si accesorii aferente pentru barbati, femei si copii sub marcile Levi’s, Levi Strauss Signature, Denizen, Dockers si Beyond Yoga. Produsele sale sunt vandute in aproximativ 120 de tari din intreaga lume printr-o combinatie de lanturi de comercianti cu amanuntul, magazine universale, site-uri online si o amprenta globala de aproximativ 3.400 de magazine cu amanuntul si shop-in-shop. Veniturile nete raportate de Levi Strauss & Co. in 2024 au fost de 6,4 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, accesati http://levistrauss.com, iar pentru stiri si anunturi financiare accesati http://investors.levistrauss.com.

 

 

Despre MEDICOM TOY

 

Infiintata in 1996 sub sloganul „Facem lucruri pe care ni le dorim, nu dezvoltarea de produse bazata pe marketing”, MEDICOM TOY proiecteaza si produce diverse figurine de personaje intr-o gama larga de categorii de la filme, emisiuni TV, benzi desenate, jocuri video etc.

In 2001, compania a creat o figurina tip bloc in forma de urs „BE@RBRICK” care a colaborat cu diversi artisti, marci, companii si personaje din intreaga lume.