In ceea ce priveste un font care evoca sentimentul si vibe-ul anilor 1970, este greu de invins un sans-serif bold. Era o parte incorporata in limbajului vizual al epocii si putea fi gasita pe orice, de la tricouri, la postere de filme, la coperti de albume. Iar acum, Levi’s il aduce inapoi pentru colectia de primavara/vara 2022.

 

Va prezentam Levi’s Poster Logo, o interpretare din anii 1970 a logo-ului clasic Levi’s care va fi disponibil pe tricouri, topuri si hanorace pentru sezonul de primavara. A fost numit „Poster Logo” deoarece, desi nu provine de fapt din arhivele Levi’s, este ceea ce v-ati fi asteptat sa vedeti pe un poster publicitar Levi’s din anii ’70. Are un look nou, fresh, care surprinde nu numai limbajul vizual al acelei epoci, ci si renasterea anilor ’70 din anii 1990, cand toata lumea era innebunita dupa pantalonii boot cut, piesele din magazine de second hand si tricourile Hang Ten cu dungi.

 

„Iubim acest logo pentru ca are acel vibe de intoarcere in timp, dar arata cumva actual. Este ca o descoperire grozava din anii ’70 pe care ai gasit-o in timp ce faceai cumparaturi intr-un magazin second hand, in anii 1990. Dar care inca arata grozav intr-o garderoba contemporana.” — Jill Guenza, vicepresedinte design pentru femei Levi’s, Strauss & Co.

 

Despre brand-ul Levi’s:  

Marca Levi’s simbolizeaza stilul clasic american si starea de bine fara efort. De la inventarea lor de catre Levi Strauss & Co. in 1873, blugii Levi’s au devenit una dintre cele mai recunoscute articole de imbracaminte din lume – captand imaginatia si loialitatea oamenilor de generatii. Astazi, portofoliul de marci Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit de pionierat inovator si inovator care este de neegalat in industria confectiilor. Gama noastra de imbracaminte si accesorii de blugi de varf este disponibila in peste 110 tari, permitand persoanelor din intreaga lume sa isi exprime stilul personal. Pentru mai multe informatii despre marca Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.