CreativeMarket © 2024 | All rights reserved.

MINDTHEGAP – din Transilvania in peste 70 de tari

Contemporary Craftsmen of Transylvania Fondat in 2016 de Stefan Ormenisan (creative director) si Victor Serban (managing director), MINDTHEGAP si-a inceput calatoria devenind primul brand al companiei Global Art Production. Mai intai a fost vorba doar despre design si productie de tapet si wall art. Nu a trecut mult timp si brandul cu puternice radacini transilvanene […]

Read More

A SENSE OF FREEDOM

A SENSE OF FREEDOM este colectia capsula de esarfe realizata de echipa Bon Bijou, de la faza de sketch si pana la ultimele detalii, in procesul de creatie consacrat: “Step I: envision / Step II: explore / Step III: do the work /Step IV: refine/ Step V: express / Step VI: create.   A SENSE […]

Read More

Cum a revolutionat Freddie Mercury mai putin cunoscuta industrie de beauty-tech

Atunci cand analizam potentialele cauze ale anxietatii sociale si ale depresiei, care au ajuns la un nivel record din toate timpurile, un anumit tip de business se remarca printre celelalte. Industria frumusetii a capatat notorietate, nu numai prin stabilirea unor standarde de frumusete de neatins, ci si prin a ne arata care este varsta, culoarea, […]

Read More

Summer Story – lenjerie fierbinte pentru zile insorite

Croieli delicate, detalii intrigante, materiale catifelate si multa dantela – shoppingul pentru lenjerie intima de vara este mereu o idee buna!  Victoria’s Secret ne invita intr-un voiaj al simturilor la care am raspuns „prezent” si trecem in revista cele mai frumoase variante pe care sa (ti) le faci cadou in noul sezon. Este momentul sa […]

Read More

Maria Nila prezinta Bleach Collection

Cand intunericul imbratiseaza lumina si ziua invinge noaptea. Soarele este in cel mai stralucitor punct al sau, iar obiectele nu au umbra. Maria Nila va prezinta un viitor mai luminos.   Primele raze de soare ale primaverii sunt in sfarsit aici, iar Maria Nila lanseaza Brighter Times – o campanie ce pune accentul pe decolorare […]

Read More