Levi’s anunta o noua campanie care o are in centru pe vedeta internationala Beyonce. In urma lansarii single-ului “LEVII’S JEANS” — o piesa iubita de pe “COWBOY CARTER,” albumul aclamat de critica, care exploreaza si redefineste Americana — Beyonce intra in rolul de protagonista in “REIIMAGINE,” o campanie inspirata de istoria brandului Levi’s si gandirea vizionara a uneia dintre cele influente figuri din cultura moderna, reafirmand locul de neclintit al brandului in centrul culturii.

Inspirandu-se din abordarea inovatoare a lui Beyonce asupra artei, culturii si naratiunii, campania reimagineaza aspectul si filmele clasice Levi’s. Intr-o serie de capitole, noua campanie reinterpreteaza cateva dintre cele mai emblematice reclame ale brandului Levi’s, aducandu-le in epoca moderna prin viziunea transformativa a celebrei regizoare Melina Matsoukas. Primul film – inspirat de „Launderette”, reclama din 1985 care a readus in atentie faimosul „I Heard It Through the Grapevine” in topurile Billboard – o are pe Beyonce in rolul principal si celebreaza mostenirea brandului Levi’s ca fiind panza pentru expresie de sine, purtata de cei care aduc progresul si vedete deopotriva.

„Piesa mea „LEVII’S JEANS” celebreaza ceea ce eu cred ca este uniforma americana suprema – ceva ce toti purtam cu mandrie”, a spus Beyonce. „Sunt onorata sa lucrez cu Levi’s pentru a crea iconografia americana prin excelenta. Denim on denim a fost adesea privit printr-o lentila masculina, asa ca aceasta campanie de reimaginare, care celebreaza perspectiva feminina iconica, este importanta pentru mine. Astept cu nerabdare sa explorez modalitati inovatoare prin care viziunile noastre sa se alieze in celebrarea feminismului si onorarea puterii femeilor.”

 

„Brandul Levi’s a fost si va fi intotdeauna uniforma neoficiala a celor care progreseaza in cautarea de mai bine. Credem ca o parte cheie din aceasta este inlaturarea si reconstruirea continua a codurilor culturale”, a declarat Kenny Mitchell, director global de marketing Levi’s la Levi Strauss & Co. „In colaborare cu Beyonce, exploram puterea de a reinterpreta prin intermediul acestei campanii, ajutandu-ne sa ne conectam cu fanii nostri in moduri noi si sustinand cresterea sectorului nostru de moda feminin ca brand definitiv de stil de viata in denim.”

Campania integrata — care va include spot TV, OOH, comunicare digitala, social media, print, activari de brand si produse exclusive — a demarat cu proiectii digitale pe piete cheie ca San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Paris, Londra si Berlin, creand buzz si oferindu-le fanilor un teasing pentru campania care va urma. Pe 30 septembrie, in intreaga lume vor fi afisate OOH-uri de impact care vor inaugura campania Levi’s cu Beyonce.

 

Primul film al campaniei este adus la viata prin lentila lui Marcell Rev, un cineast castigator de  Emmy. Dincolo de universul vizual imersiv al filmului, brandul Levi’s a lucrat cu fotograful Mason Poole, care a creat o antologie de imagini de campanie, care se alatura unui canon de fotografii incredibile cu staruri in jeansi Levi’s, de la Marlon Brando la Marilyn Monroe — si acum Beyonce. Campania a fost conceputa in parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA si produsa de la revolućion/PRETTYBIRD.

 

Vezi filmul campaniei aici: https://youtu.be/q40oimgnN00

 

 

Despre brandul Levi’s

 

Brandul Levi’s este epitomul stilului American clasic si degajat. Din momentul in care Levi Strauss & Co. Inventati in 1873, jeansii Levi’s au devenit unul dintre cele mai recognoscibile piese vestimentare din lume — captivand imaginatia si loialitatea oamenilor vreme de generatii. Azi, portofoliul brandului Levi’s continua sa evolueze printr-un spirit inovator unic in industria textila. Gama sa de articole din denim si accesorii este disponibila in peste 110 tari, oferind posibilitatea celor din intreaga lume sa-si exprime stilul personal. Pentru mai multe informatii despre brandul Levi’s, produsele si magazinele sale, va rugam sa vizitati levi.com.

 

Despre Levi Strauss & Co.

 

Levi Strauss & Co. Este una dintre cele mai mari companii producatoare de imbracaminte si liderul global in productia de denim. Compania creaza si comercializeaza jeansi, imbracaminte casual si accesorii pentru barbati, femei si copii sub brandurile Levi’s, Dockers, Levi Strauss Signature si Beyond Yoga. Produsele sale sunt comercializate in peste 110 tari din intreaga lume, printr-o combinatie de lanturi de magazine de sine statatoare, magazine din complexuri comerciale, site-uri, si o amprenta globala de aproximativ 3.200 de magazine dedicate. Venitul net raportat de Levi Strauss & Co. in 2023 a fost de 6,2 miliarde de dolari. Pentru mai multe informatii, intrati pe http://levistrauss.com, iar pentru noutati despre companie si comunicate de presa, accesati http://investors.levistrauss.com.