Primul Advent Calendar de la The Body Shop a fost conceput in Danemarca acum peste 15 ani. La acea vreme, erau foarte populare calendarele care marcau sosirea Craciunului, pline cu dulciuri in ambalaj frumos colorat, cu care copiii numarau zilele pana la Ajun. Dar nimeni nu se gandise la o varianta care sa ii bucure pe cei mari.

Proprietarul unui magazin The Body Shop a inceput sa vanda produse cosmetice infasurate in ambalaj de cadou si numerotate cu zilele sosirii ca un cadou-surpriza. Astfel s-a nascut primul Advent Calendar de infrumusetare.

Ajungem in 2023, cand Calendarele Advent de cosmetice au devenit unul dintre cele mai asteptate si vandute produse din catalogul lansarilor The Body Shop.

In acest an, The Body Shop ofera trei variante de Calendare Advent cu ilustratii pop up spectaculoase. Iubitorii de frumos si de bine vor descoperi cate un produs cosmetic exceptional in fiecare compartiment. Calendarele celebreaza schimbarile in bine din comunitatile partenerilor Fair Trade ale brandului, printr-o selectie generoasa de produse de origine naturala si curata. Atent alese, surprizele din calendar includ cele mai iubite produse create de artizanii care folosesc ingredientele iconice ale brandului.

Laura Keane, Director Global pentru dezvoltarea produselor de la The Body Shop spune:

“Calendarele Advent cosmetice sunt parte din sezonul Sarbatorilor la fel de mult ca bauturile calde cu aroma de Craciun sau reclamele TV festive. Entuziasmul e justificat si suntem incantati sa oferim trei variante de calendare cosmetice care sa satisfaca toate gusturile si bugetele. Calendarele noastre sunt incarcate cu produse etice la preturi etice.”

Pentru voi si pentru cei dragi voua, calendarele ofera momente zilnice de ingrijire si rasfat. Fiecare produs a fost mestesugit cu ingrediente organice, obtinute prin munca asidua, pentru fiecare zi care ne aduce mai aproape de Craciun.

Pentru comunitati, calendarele Advent celebreaza partenerii Fair Trade The Body Shop care au ajutat la crearea produselor. Toate cele trei variante sunt imbogatite cu ingrediente sau ambalaje provenite de la partenerii nostri etici din intreaga lume, de la unt de shea din Ghana, pana la ambalaje festive din Nepal. Programul CFT de pionierat al brandului sustine fiecare artizan, fermier si producator implicat in crearea produselor The Body Shop, ajutand furnizorii sa castige teren in piata si, totodata investeste in proiecte sociale si de mediu in comunitati.

Pentru planeta, calendarele reduc impactul asupra mediului. Calendarele Advent au fost concepute cu grija, sa poata fi refolosite, utilizand materiale reciclate si reciclabile, acolo unde este posibil.

ADVENT OF CHANGE ADVENT CALENDAR

Calendarul Advent of Change gazduieste 24 de mostre delicioase, inclusiv geluri de dus, unt de corp, masti faciale si multe altele.

Fa-ti timp sa te rasfeti de Sarbatori cu crema­­ de dus cu cocos si cu untul de corp cu avocado, ingrijeste-te cu o masca de fata cu vitamina E. Balsamul de maini cu mango te va ajuta sa-ti hranesti pielea in sezonul rece, cand are cea mai mare nevoie.

BIG ADVENT OF CHANGE ADVENT CALENDAR

Calendarul The Big Advent of Change ascunde 25 de produse incantatoare, inclusiv cateva produse de top full-size, pentru ca tu sa te ingrijesti si sa te rasfeti din plin in sezonul Sarbatorilor.

Relaxeaza-te cu creatii divine de origine naturala ca samponul purificator Tea Tree, rehidrateaza-ti pielea cu lapte de corp cu lapte de migdale si improspateaza-ti fata cu untul de curatare cu Floare de Colt si musetel, unul dintre cele mai iubite produse ale noastre.

ULTIMATE ADVENT OF CHANGE ADVENT CALENDAR

Calendarul Ultimate Advent of Change se adreseaza celor care investesc timp intr-o rutina de ingrijire complexa. Este dotat atat cu cele mai iubite produse ale noastre full-size, cat si cu produse de ingrijire premium, accesorii de infrumusetare si tot ce ai nevoie pentru un rasfat de lux in aceasta iarna.

Dezvaluie secretele unui Craciun si mai frumos cu crema de zi cu Floare de Colt, untul de corp iconic cu Mango, samponul cu banane cu parfum incredibil si atatea altele.

Aceste produse sunt disponibile atat in magazinele The Body Shop din AFI Cotroceni si ParkLake, cat si online pe www.thebodyshop.ro.

Despre The Body Shop:

Fondat in 1976 in Brighton, Anglia, de Dame Anita Roddick, The Body Shop este un brand global de frumusete, certificat B Corp. The Body Shop cauta sa faca o diferenta pozitiva in lume, oferind produse de ingrijire a pielii, ingrijire corporala, ingrijire a parului si machiaj de inalta calitate, inspirate de natura, produse in mod etic si durabil. Dupa ce a fost pionier in filozofia conform careia afacerile pot fi o forta pozitiva, acest etos este in continuare forta motrica a brandului. The Body Shop opereaza aproximativ 2.500 de locatii de vanzare in peste 80 de tari. The Body Shop face parte din Natura & Co Holding.

Despre IQ VERDE

IQ VERDE, noul distribuitor The Body Shop in Romania, face parte din Cosmos Group si este condus de managerul Lefteris Koklas.